ceturtdiena, 2014. gada 3. aprīlis

Talantu šovs

Galā radošās nedēļas lielākais pasākums "Talantu šovs".
Esam veiksmīgi startējuši ar dziesmu un līnijdeju. Žūrija atzinīgi novērtējusi abus priekšnesumus un tāpēc jāuzstājas arī rīt noslēguma pasākumā! Jauki arī, ka Nika mamma pievienojās mūsu priekšnesumam.
Prieks, ka Ēriks saņēmās un parādīja visiem savu prasmi spēlēt  ģitāru.
 Jau kuro gadu varam baudīt Nika breikošanas prasmes, kuras uzlabojas un kļūst atraktīvākas ar katru reizi.
Izsakiet savas domas par šo dienu!
( galerijā dažas bildes)

5 komentāri:

  1. Apsveicu ar jaukajiem priekšnesumiem un iekļūšanu noslēguma pasākumā! Man patika visi 3.klases priekšnesumi - gan kopīgie, gan atsevišķie - Nika un Ērika. Paldies skolotājai par idejām, mēģinājumiem un iedrošināšanu - to, ka esat īpaša klase, pamanīja arī žūrija! Skatoties šo pasākumu nu jau vairākus gadus pēc kārtas, novērtēju, ka skolā katram ir iespēja parādīt savus talantus. Tāpat ir redzams, kā kurš savas spējas gadu no gada attīsta vai pamet novārtā. Novēlu visiem neapstāties un turpināt attīstīties.

    AtbildētDzēst
  2. Man patika Kristīnes priekšnesums. Man un manam mazākajam brālim savu priekšnesumu nebija, tāpēc es piedalījos klases priekšnesumā. Uz līnijdejām pievienojās radi un draugi. Arī Reinis tur iesaistījās.

    AtbildētDzēst
  3. Man patika talantu šovs.Vis labāk patika kad Ēriks spēlēja ģitāru,visiem pstika.Man patika kad mēs nodejojām līnijdeju,un visiem patika.Bet piekdien mēs nenodejajām deju jo kaut kas notika.

    AtbildētDzēst
  4. Man ļoti patika talantu šovs. Tas bija interesants. Man patika kā Niks un Agnis dejoja jeb breikoja.

    AtbildētDzēst
  5. Man patika talantu šovs.Mūsu klase dejoja līnīdeju un dziedāja dziesmu.
    Līnidejā mēs ieguvām laikam 1.vietu un arī dziesmā
    Man patika!

    AtbildētDzēst