trešdiena, 2014. gada 2. aprīlis

Joku dienas päsākums

ŠODIEN skolā radošās nedēļas pasäkums. Gaidu jūsu komentārus par šo dienu!

7 komentāri:

  1. Skolā bija tads pasākumiņš.Manā komandā bija M
    .Zutis,E. Belinska,S.pētersons,E.Papakuls un N.Glāznieks.
    Tur bija tāda lapa kur varēja izvēlēties darbību,Man bija ''Galvenais lai kājas būtu siltas'' Tur bija javelk 1 min. tik cik var kājās zeķu.Es diemžēl uzvilku tikai 7 zeķes.
    Man ļoti patīk šādi pasākumiņi!
    Dīna.

    AtbildētDzēst
  2. Es biju zilajā komandā. Kapteine bija Sanija. Es pieteicos lapas locīšanā. Man patika konkurss,bet nepatika,ka spridzināja balonus. Katram vajadzēja smieklīgu cepuri. Daudziem bija smieklīgas cepures.

    AtbildētDzēst
  3. Kā vecāks esmu ļoti priecīga par sākumskolas skolotāju uzņēmību sagatavot šādus pasākumus. Kā skatītājai man bija interesanti. Daudziem bērniem bija interesantas galvassegas, īpaši patika Amandas un Aleksas cepures. No uzdevumiem visjautrākie šķita asprātīgie jautājumi (īpaši patika, ka puse no komandām atbildēja apstiprinoši par lielo makaronu ražu:)) un zeķu vilkšana.

    AtbildētDzēst
  4. Manai komandai ļoti labi padevās spridzināt balonus. Renātei bija zilu matu parūka.Manu komandu sauca "Tumši zaļie troļļi".

    AtbildētDzēst
  5. Man patika darīt uzdevumus 1.aprīlī.Man bija komanda kuru sauca "Tumši zaļie troļļi".Manā komandā bija Ģirts,Reinis,Devids,Kristīne un Marta.Es biju pieteicies pie nelabās rīcības.man patika 1.aprīlis.

    AtbildētDzēst
  6. Man patika uz 1. aprīli nest savu jokaino cepuri. Es izvēlējos uzdevumu, kurā ar lūpām bija jātur zīmulis. Manā komandā bija 2 ceturtās klases zēni, 2 pirmās klases meitenes un 1 zēns.

    AtbildētDzēst
  7. Es piedalijos violētajā komandā.Man galvā bija kronis.Man patika kur bija jāsaloka papīrs 18 daļās Man patika vis koncerts.

    AtbildētDzēst