trešdiena, 2014. gada 17. septembris

Rudens pārgājiens

Šodien  esat jauki atpūtušies un izbaudījuši siltu atvasars dienu rudens pārgājienā. Žēl tikai, ka es nevarēju iet jums līdzi.
Jau no skolotājām dzirdēju labus vārdus par 4.klasi. MALAČI!!!!
Gaidīšu komentāros jūsu atsauksmes par šo dienu.

 Galerijā dažas fotogrāfijas no pārgājiena.

5 komentāri:

  1. Šis bija tiešām labs pārgājiens.Mēs bijām paši pirmie no visas sākumskolas kas uztaisija jumīša zīmi no labības un no pīlādžiem!
    Mēs arī vilkām virvi bet mana komanda abas reizes zaudēja:( bet Lauras vinnēja. Bet tas nekas:)

    AtbildētDzēst
  2. Man patika šī diena. Jo man patika vilkt virvi jo mēs tur vinējām. Man vēl patika ka mēs paši varējām paņemt uz mājām katris kukurūzu. Vēl man patika ka mēs nogājām 3 kilometrus.

    AtbildētDzēst
  3. Es Mīleju šo dienu jo mēs uztaisijām jumi un atradām zīmes kukurūzas lauka. Mēs zaudējām virves vilkšanā bet tas bija interesanti tik un tā :)
    Es Pirmo reizi cepu cīsiņus un priecājos pēc šīs dienas es ļoti noguru :)

    AtbildētDzēst
  4. Man patika šī diena,mēs vilkām virvi un vinējām veselas divas reizes,cepām desiņas,Aiva Kraukle stāstija par Apsīšu Jēkabu.Man ļoti patika sī diena
    Paldies kad izdomajāt šādu pargajienu

    AtbildētDzēst
  5. Man patika šis pargaiens ļoti patka.Mēs pildijām uzdevumus piemeram taisijam jumi,meklejam jumi,vilkām virvi.Mes cepām desas edam spelēja speles man šī diena bija superiga un interesanta. <3

    AtbildētDzēst