svētdiena, 2014. gada 2. marts

Radošā nedēļa

Aicinu ikvienu vecāku, vecvecāku un bērnus izmantot iespēju apgūt kaut ko jaunu radošajās darbnīcās.
 Visi laipni aicināti!

7 komentāri:

  1. Šodien patika darināt auduma puķes. Nu ir amats rokā- draugiem varēs gatavot jaukas dāvanas.

    AtbildētDzēst
  2. Man patika taisīt ārsnieciskus krēmus. Es to darīju pirmo reizi savā dzīvē. Tas bija interesanti. Es izveidoju roku krēmu

    AtbildētDzēst
  3. Man patika taisit kremus.Tas bija ļoti intresanti.Man šāda nodarbība ir pirmo reizi.Es gribēju taisīt vēl.
    Pirmdien es pirmo reizi ar tēti gāju uz kokapstrādes nodarbību.Tas bija ļoti interesanti.Tētis taisija leduskapim magnētiņu,es taisiju āmuru.

    AtbildētDzēst
  4. Pirmdien es biju pie manas mammas tamborēt man ļoti patika tikai es nemācēju.Tajā pašā dienā bija arī kokapstrāde.Varēja taisīt magnētus un arī ap kaklu liekamus.
    Otrdien varēja taisīt auduma puķes un no papīra taisīt dāvanu kastītes.Es sataisīju vienu puķi un divas dāvaniņas.
    Trešdien taisiju kremu, ko var smērēt visur kur.Varēja taisīt koka karotes, bet es netaisīju, jo nepaspēju .Šodien es vēlos taisīt krelles un varbūt pietiks laika savārīt ziepes.

    AtbildētDzēst
  5. Šodien ceturtdienā es biju uz kreļu taisīšanu. Es uztaisīju sev divas krelles vienu rokassprādzi un vel māsai vienas krelles.Es nebiju uz ziepju taisīšanu jo aizrāvos ar kreļu taisīšanu.Varbūt rīt es būšu uz izstādi apskatīt visus darbiņus!

    AtbildētDzēst
  6. Es vāriju ziepes. Tur bija forši. Es izgatavoju sarkanu puķi un baltu pīli. Ziepes labi smaržoja.

    AtbildētDzēst
  7. Ceturtdien piedalijos ziepju gatavošanas nodarbē. Mums deva smaržot dažādas smaržas.Es izgatavoju savas receptes ziepes un smaržas.

    AtbildētDzēst