pirmdiena, 2014. gada 24. februāris

Margaritai Stārastei- 100.

25. februārī skolā notiks pasākums veltīts bērnu grāmatu autorei un ilustratorei Margaritai Stārastei.
Esam gatavi komandu sacensībās parādīt savas zināšanas par rakstnieces daiļradi!

9 komentāri:

  1. Malači! Esat čakli lasītāji.Lai Jums veicas!

    AtbildētDzēst
  2. Man vislabāk patika uzdevums, kur bija attēli.Pie attēla jāuzraksta tā vārds. Es nevarēju sagaidīt, kad uzzināšu rezultātus.

    AtbildētDzēst
  3. Vislabāk man patika, ka mūsu komanda ieguva2.vietu. Linarda komanda ieguva3.vietu.un Renātes komanda ieguva 1.vietu.Man patika, ka visi piedalijās.Janis

    AtbildētDzēst
  4. Man patika likt fragmentus.Vēl man patika rakstīt varoņu vārdus. Vislabāk man patika likt pirmos burtus vārdos.Alens

    AtbildētDzēst
  5. Margaritai Stārastei palika 100 gadi,bet žēl ka viņa nomira 18.februārī.Mēs spēlējām spēles, domājām, pildījām uzdevumus.Man visvairāk patika uzdevumi un spēles, jo tajās bija jādomā. Niks

    AtbildētDzēst
  6. Margaritas Sārastes konkurss izdevās lieliksi.Man konkursā patika zīmēt burtnu meitiņu.Šinī konkursā visi uzdevumi man patika, bet nepatika tas uzdevums,kur pie fotogrāfijām bija jāliek teksti.Margaritas Stārastes konkurss bija lielisks. Laura

    AtbildētDzēst
  7. 25.februārī notika konkurss. Mana mazākā brāļa komanda ieguva 1.vietu, 2.vietu ieguva Jāņa komanda, bet Lauras-3.vietu. Saule.

    AtbildētDzēst
  8. Otrdien Lizuma vidusskolā notika Margaritas Stārastes konkurss. Pirms tam vajadzēja izlasīt visas Margaritas grāmatas, tur par tām deva uzdevumus. Visvairāk man patika trešais uzdevums, jo tas bija interesants, kā arī pirmais uzdevums jo tur vajadzēja domāt.Ēriks Tirzitis......

    AtbildētDzēst
  9. Lieliski, ka Lizuma vidusskolas sākumskolas skolotājas uzņemas organizēt dažādus pasākumus, un caur šiem pasākumiem bērni iegūst gan jaunas zināšanas, gan iemaņas!

    AtbildētDzēst